Färgar håret...

Håller på att färg mitt hår just nu.. Kände att det var behövligt om man säger så och så har man ju passat på att klippa sig med:)... Man måste ju vara fin till den 26 Januari när folket kommer.. men det är första gången som jag färgar håret på mig själv..:/ 

Nu är det inte långt kvar tills man fyller 20 år.. Vilket är på mån den 21 Januari för er som har glömt bort det :).. Så då  ät det systemet som gäller. Jag kan ge mig f*n på att dom inte kommer att fråga efter mitt leg..  och jag som har väntat nu i 20 år :(..

Ikväll ska vi äntligen hämta vårat barbord och stolar.. NICE..

Guuuu vad jag känner för att göra nåt ikväll " vilket alltid betyder att dricka"..  Kul liv man har eller inte? Skulle vara kul med en Yohanna i repris.. "hon med dom sexigt och oemotståndliga trosorna".. Det var lätt det hetaste jag har varit med om..hahaha..

Nee måste förbereda mig på att skölja ur håret..  Men jag kanske skriver mer sen..

Kommentarer
Postat av: Yohanna

SORRY, glömde helt bort att ringa igår. Var lite halv vimsig igår. Fan vilken ångest jag har nu!! Förlåt, ska aldrig mer göras om..
Lovar att hjälpa dig med bloggen det lilla jag kan.. fattar inte allt heller än, blåst blondin vet du.haha. Jag lovar du ska få se mig i brygga med mina trosor någon mer gång. Kanske den 26? Hehe. Ha de fint nu love. Puss puss puss

2008-01-17 @ 12:05:14
URL: http://yohannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0