Sitter och väntar...

Sitter här och väntar på att Pierre ska komma hem så man har nåt att göra... Inte för att vi brukar ha nåt att göra direkt, men man har ju iaf nån att prata med:) Det brukar inte gå så bra att prata med Besten han fattar nog ingenting iaf:P.. Pappa ringde idag med och var på ett väldigt glatt humör.. Han snacka i en kvart konstant " vilkert är ovanligt för att vara honom. Det brukar ta ca 2min annars, så har han sagt sitt" om imorgon om vad han hade för planer.. Hoppas att det blir trevligt imorgon.. Pappa hade även köp en del alkohol också, så jag lär ju bli lika söt som vanligt..Eller?

Ringde en brud från Viasat och ville att man skulle söka jobb hos dom... Hon erbjöd mig att sälja abonnemang, genom att knacka dörr... NEJ TACK!!! Visst att jag vill ha ett jobb, men det finns gränser..


Ikväll är det inget planerat... Vet heller inget som händer för den delen.. Blir väl att sitta hemma och glo, som jag inte har gjort hela veckan redan...

Försöker komma på bra musik att ladda ner, men kommer inte på nåt? Förslag?..

Måste gå ner till tvättstugan nu..


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Knäppis, det blir ju ingen alkohol i söderö imorgon. Utan i åtvid... Så säg till fin kära far att gömma alkoholen, för du ska dricka med mig imorgon;) Ge familjen en kram från mig och hälsa från deras "nanna". Puss

2008-01-18 @ 23:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0