Pjuuuu..

Gick upp vid 10 idag och insåg att jag skulle hinna med väldigt mycket idag.. Tvätta, rensa rent och sotera alla flaskor och burkar på balkongen... Det finns mycket av det på varann balkoong kan jag lova.. Vi är experter på att samla på oss.. Sen har vi typ flera ton med tidningar med som jag var tvungen att ta tag i med.. Så det blir att åka och slänga allt sen... Trodde att jag skulle få hålla på i evigheter med dettta, men nu är jag klar..

Det var mycket skönt att sitta ute igår i Eksätter med johanna och dom.. Assa gött i solen ju..:P.. Ser att det är lika fint väder idag med:)...

Tänkte att jag skulle hinna med att se på Så ska det låta ikväll med!?.. Har missat det nu typ 2-3 gånger i rad.. Men man vet ju aldrig :p


Bara för att vi är bäst :)... Usch vilken hemsk bild hjärtat...

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0