Hmmmmmm...

Idag har Malin inte gjort allt för mycket.. Sov länge som vanligt=(..

Det enda jag gjort idag är suttit vid datorn och kollat runt lite som jag brukar... Sen ringde Johanna och ville att jag skulle följa med till Annicken på en fika=).. Så då var det bara att slänga i sig lite mat innan och bege sig dit.. Vi kom väl dit runt 14.00.. och var kvar tll kl 16.00... Mycket trevligt att sitta och snacka lite om allt och ingenting=)..
Det är väl hur min dag har sett ut.. Alltså det har inte hänt allt för mycket=p..

Vet inte vad som händer denna helg än.. Men som sagt det är ju bara tisdag än.. Nu är det inte så långt kvar tills man får jobba i 2 veckor på Scan.. Börjar den 2 dec- 14 dec... Visst det är ju inte så mycket.. men det är ju bättre än ingetting.. Vill ha ett JOBB nu.. Varför ska det vara så svårt??????....

Neee ska väl ta och sätta mig vid Tv:n ett tag ochsen ta och trappa en stund..

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0