Den 20 April

Herregud vad länge sen det var man skrev något här... Och så klagar jag på andra som aldrig skriver=/..

Måndag igen.. usch jobbar dag denna vecka.. Tycker verkligen inte om att gå upp tidigt.. Men det blir ju lite mer av dagarna när man jobbar dag..

Äntligen har jag köpt en ny dator.. Nu tar det inte år och dar för att komma in på nätet.. Men det var ju inte lika kul att lägga ut pengarna, men det var det värt...

I lördags var jag och Pierre hemma hos Andreas som fyllt 25 år.. Det var mycket trevlig och kul att träffa lite nytt folk med=) Vi kom runt halv 5 på morron, men somna väl inte förns 6.. Så söndagen tillbringa jag mest i soffan..

Nu ihelgen vill Yohanna ha med mig på Fotboll men jag vet inte riktigt om jag är så sugen på det.. Mne det märks hur det blir..

Guuuu vad skönt Pierres pappa skulle börja med toan i veckan med.. menjag vet inte hur långt tid det kommer att ta innan allt är klart.. Vill att den ska vara klar nu!!! Mne jag har ju inte gjort allt för mycket om jag ska vara ärlig, men man har ju inte en händig karl för inte=)

Ska se om det finns något på tv:n nu?? Säkert inte

Pusss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0