Den 21 April

Idag har det varit fullt upp känns det som.. Först jobba, fika med Yohanna och sen åka hem till Annicken för yttligare lite fika.. Jag köpte kola snören.. har väl inte ätit såna sen jag var 10 år eller nåt.. men det smaka lika bra nu som då=) Men mest kul var det att leka med dom.. Yohanna gjorde förövrigt ett pannband.. mycket snyggt måste jag säga..
Sen bestämde vi oss för att söka sexfrågor som folk skickat in.. Eller ja jag och Yohanna var väl mest inne på det. Tror inte att Annicken och Jörgen tyckte det var lika roligt.. Herregud vilket folk det finns. Vissa kan ju inte ha mycket innanför pannbenet=)...

Pierre är väl klar nu med allt innan Willy kan börja med det han ska göra.. Han var helt grå i håret efter all slipning av väggarna... Men nu vet jag ju att han kommer vara lika söt i grått hår=)

Neeeee ska väl göra nåt vettigt kanske.. eller så skiter jag fullt i det och bara glor på tv istället... Ahhh blir nog så..

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: danne

oj vad bloggandet tog fart med nya datorn..bra det :-) krams

2009-04-21 @ 20:46:01
URL: http://dann80.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0