Den 22 April

Är hemkommen från en slitsam dag på jobbet.. Visst så jobbigt har det väl inte varit.. Det är väl mest att jag bara är trött.. Varför ska man vara så morron trött för?? Men det säger sig väl självt.. Det är ju för fan inte männskiligt att gå upp vid halv 5? Tycker inte jag iaf=p
Sitter och väntar på att Pierre ska komma hem.. Får nog bli att åka och duscha med.. Guuu va jobbigt att inte ha någon dusch.. Lovar att jag kommer att uppskatta den som aldrig förr när den sätts upp=)

Vet inte riktigt vad man ska göra idag.. Känner väl inte direkt för att göra något heller.. Vet inte vad jag vill.. Jooo sova men gör jag dte nu kommer jag inte kunna sova ikväll..

Ska ju bli jättefint väder ihelgen med=) Skönt!!!
Jo just det mina vänner som har tänkt att umgås med mig ihelgen.. Badrummet kommer inte att bli färdigt.. Han skulle börja på söndag med det.. Men ni får ju gärna komma hit iaf.. Vi har ju en toa iaf=) Annars så får vi sitta hemma hos någon annan.. Skulle vara skönt att sitta ute i det vackra vädret!!!

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0