Den 10 juli

Insåg just att det var mer 1 månad sen jag skrev här sist... Sämst!!
Ikväll är nästan alla på Vis och jag sitter hemma och är uttråkad.. Visst jag hade chansen att åka ner med Jörgen, men dte blev så stressigt och plus att vi ska ha Anette, Willy och Christian här imorn kl 14... Kände inte riktigt att åka ner till Västervik var någon bra ide.. Men har inte varit där på flera år.. =( Men ni får festa för mig med=) Och det vet jag att ni kommer att göra om jag känner er rätt...

Fattar inte hur fort tiden går.. Jag har ju snart jobbat klart på Scan för den här sommaren... Sjukt det är ju nästan bara 1 månad kvar ju.. Och vad ska man göra sen då.. Gå tillbaka till arbetslösheten kankse=p Nån som har ett jobb till mig??? Fick känna av mitt gamla arbete som städare idag på jobbet.. Elin och jag hade inget att göra dom 2 sista passen och fick då städa lite... När jag skulle sopa och moppa golvet kläcker hon " Värst va du var bra på detta" Så det sitter tydligen i en i dag=) Trodde att jag hade kommit ifrån det, men inte då.. Synd bara att det inte märks lika bra här hemma=/

Tänkte se ifall det finns något bra att se på ikväll.. Men det gör det säkert inte=( Kanske ska ladda hem lite ny musik.. Lite tjattigt att lyssna på samma musik jämt.. Men det är ju inte helt lätt att söka på nåt heller..Hmmmmmm förslag..

Ha en trevlig kväll.. Kramsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0