Den 15 maj

Ok sämsta bloggaren ever!!! Ska försöka att bli bättre.. Men jag har inte mycket att skriva om..

Äntligen är det fredag vilket innebär HELG!!!! Jag har lagat kycklingpaj för första gången i mitt liv, men det var för lite kryddor i.. annars var det gott.. Jag tänkte att jag skulle börja med att måla köket ikväll, men jag hitta inte maskeringstejpen.. Vet inte vart jag har gjort av den.. Så det får bli att köpa en imorn.. Måste ju till bolaget imorn med, men jag kommer inte att ha någon bil.. Men det är väl bara att sätta sig på cykeln.. kan ju bli lite tungt så jag hoppas på att Pierre inte behöver ha nåt? Trevligt att grilla hemma hos Henke och Jennie imorn med=) Tycker faktiskt synd om dig Annie som måste jobba=(  

Har ätit alldeles för många chilinötter känner jag.. Kan inte låta bli.. Det är ju så himla gott ju..
Ikväll blir det Så ska det låta.. Har lite svårt för Pernilla Wahlgren så hoppas hon inte går mig allt för mycket på nerverna=/

Neeeee det var väl allt för denna gång..

Ha en bra kväll....

Kommentarer
Postat av: Danne

party ikväll Malin!!! :-)

2009-05-16 @ 09:58:38
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0