Den 16 maj

Då var man uppe med tuppen idag.. Ja eller kl 9 iaf. Men jag vakna första gången kl 5 men kände inte riktigt för att gå upp redan då en lördag.. Ska möta Yohanna sen kl 12 vid bolaget.. Ett viktigt måste!! Tänkte även att jag skulle försöka att färga mitt hår med=) Jag har inte orkar än, men jag har haft färgen i mer än en månad.. Bra kämpat Bruden.. Pierre har ju bilen idag, så jag måste cykla, men jag kom på den smarta iden att jag kan ju ta våran Eu moppe.. Har åkt på den en gång förut och då gick det väl inte så bra... Yohanna har tjata flera gånger på mig om att hon vill åka på moppen, så vem vet kanske blir det av.. Men ska nog se hur dte går när bara jag sitter på till att börja med.. Det är ju inte helt lätt att köra med någon bakom sig.. Jag vet ju hur det sluta senast... Jag och Ela körde omkull=/ Tänkte säga att jag har nog mer erfarenhet nu, men det har jag ju inte!!! Så Yohanna hoppa på om du vågar=)

Neeee ska väl slänga i den där jävla färgen i håret nu när jag ändå har tid.. Tänkte att Annie skulle få göra det på mig, men hon sover ju fortfarnade efter att ha jobbat natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0