Den 20 maj

Det blev som jag trodde igår.. Pierre fick komma och hämta mig kl 17.30, men jag jobba iaf i 3 timmar.. Så idag blir det att vara hemma med.. Jag mår lite bättre just nu, men det brukar bli värre framåt eftermiddagen/ kvällen..
Pierre ville grilla ikväll, men det ser inte ut att bli något bra väder för det=(..
Hoppas att min lönespec kommer snart med.. Vill veta hur mycket jag får.. Eller rättare sagt hur mycket jag kan göra av med när vi ska in till stan nästa fredag och handla kläder..Längtar.. Just det Annicken var det inte klänning som gällde vid middagen? Jag har lite dåligt minne=p..
Det finns en massa saker att ta tag i här hemma, men jag orkar inte och jag är  ju faktiskt sjuk ju...

På lördag blir det sexparty hemma hos Emelie=) Att jag ska köpa!!!
Den 30 maj fyller Yohanna år och det ska firas med bowling och sedan parken... Mycket att se framemot!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0