Den 24 maj

Då var gårdagen överstökad och klar.. hade mycket trevligt igår måste jag säga... Hela 575 kr handla jag för igår.. Ångrar mig lite med piskan alltså, men den ska väl kunna användas till nåt bra;)
Jag har jätte ont i halsen idag med=( Men jag får skylla mig själv som sitter ute länge i bara en tröja på mig, men lite synd är det allt om mig.. Och näsan verkar inte vilja ge med sig heller.... Kan ju för fan knappt andas när jag ska sova.. Hatar!!!
Måste säga att jag tyckte att jag var uppe tidigt med tanke på att jag inte kom i säng runt halv 4? Börjar att bli lite smått hungrig med, men det är väl tidigt för mat.. ??
Imorgon är det den 25 vilket betyder LLLLÖÖÖÖNNNN!! Hoppas det blir fredag snart, så jag äntligen kan få köpa nya kläder=)


-Och du din jävla hora och du din jävla hora.... ni kan ju ta det gånger hundra ungefär. Jag tror stämbanden gick på repit eller nåt.. Det är ju för fan sorligt att du är 45 år och beter dig som en jävla fjortis.. Hoppas verkligen att du är portad nu framöver och det är för ditt och alla andras bästa, för du har ju gjort dig osams med mest allt och alla!!  Du kankse även borde se över dina alkohol vaner med.. Bara ett tips!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0