Den 27 maj

Då var det bara 2 dagar kvar av arbete.. Ser väldigt mycket framemot fredag kl 14.36, för då är det helg!!! Och vad jag ska njuta=) Idag åkte jag hem till Annie för att ta en fiak emd Yohanna och henne.. Sen fick vi även sällskap av MP och Natta.. Har så trevligt varje gång vi sitter där och filosofierar.. dagens fråga var varför blåser det.. vad är det som orsakar detta.. MP dukitg som han är sökte och fick fram att det uppkom blåst när högtryck och lågtryck möttes eller nåt, men sen undra vi även vad hög och lågtryck var? Aja det tåls att fundera på...

Längtar som ett asss fram tills på lördag då Yohanna fyller 21 år.. Kl 12.00 blir det att åka ut till grebo för att fira henne med hennes familj.. 15.00 Ska vi samlas vid templet för att dricka lite innan vi beger oss till bowling hallen kl 17.00.. Och sen avslutas kvällen med att vi går till parken!!! Inte svårt att förstå att man längtar!!! Kommer att bli en toppen dag.. Frågan är ju som sagt ska man bli lulli, ass packad eller DYNG... Hmmm ska nog se att Malla rer ut detta på ett bra sett=) Varning för höd desibel, men jag lovar att jag inte ska överstiga graden sen hos MP=p

Efter jobbet på fredag blir det shopping med brudarna!!
Hitta en annons på Blocket om att dte var någon i åtvid som skulle sälja sin Bagge... kankse skulle kunna ha en på bete i trädgårn..

Neee ska glo på Tv nu och invänta Greys kl 21...
Annars ha en bra kväll eller ett bra liv...

Kommentarer
Postat av: Danne

Danne gissar på dyng?? ngn som håller med mig?? :-)

2009-05-27 @ 19:39:53
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Yohanna

JAAAAG:P

2009-05-28 @ 10:53:21
URL: http://yohannaandersson.blogg.se/
Postat av: Annicken

Villig att hålla med föregående talare =)

2009-05-28 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0