Den 28 maj

Imorgon är det FREDAG =)... Hihi..
Smart jag tyckte att jag var idag när jag boka klipptid kl 16.30 imorgon.. ja just det är ju inte hemma då.. Blir så trött på mig själv ibland eller nästan jämt " Ja malin och vi blir trötta på dig=p".. Jag är jätte virrig och glömsk redan nu.. Hur kommer det att bli med tiden?? Vill inte veta..

Har börjat att måla köket lite ikväll.. det som tar tid är allt som ska göras innan man kan dra på färgen.. Får se när det blir färdigt.. För i helgen nu kommer jag ju inte att ha tid och på söndag kommer jag mest att ligga som ett lik=/..

Ser på nyheterna och dom prata om mordet som hände i Linköping... Usch tycker att det är jätte läskigt..

Neee det var väl allt för denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0