Den 31 maj

Gårdagen blev mycket trevlig... Men som sagt dte blev lite stressigt för mig och Yohanna ett tag innan vi kom till templet och kunde slappna av.. För övrigt så ska man inte umgås med Yohanna när hon är stressad.. Humöret är inte det bästa=/  Och på Bowlingen så förlorade jag igen, men det var lite svårare motstånd denna gång, så jag tyckte jag var duktig iaf... Fan jag suger både på Bowling och Minigolf... Vi prata om att vi skulle spela idag igen, men jag vet inte riktigt.. Men man kan ju alltid hoppas=) För jag är laddad till tusen och jag ska VINNA!!!!!!! Sorry denna gång är det ni som är förlorare=p

Känner ju verkligen för att jobba imorn med eller inte... Vill bara vara hemma när det är så här fint väder ju.... Jag har inte varit ledig en sommar sen jag börja gymnasiet.. Men man får ju ta det jobb man får och vara glad för det lilla.... För pengar måste man ju ha.. Skönt det skulle vara om man vann några miljoner och bara behövde jobba 50% eller nåt, för jag skulle inte klara av att bara gå hemma hela dagarna..

Neeee ska väl gå ut i dte fina vädert kanske och bränna på lite..

Pussssss och hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0